Godmorgon.. zZzzz

Hej!
Jag vaknade typ nyss och är galet trött!
Jag glömde ju såklart *visslar* dagens låt igår men idag ska ni få både veckans app och dagens låt!
Jag har bestämt hur jag ska göra med veckans app, varannan vecka är det iPhone ooch varannan vecka är det Android! Idag kör vi iPhone.
Det här med videoinlägg... Jag vet inte.. Kanske :) Kommentera om ni vill att jag ska ha videoinlägg!
Varje lördag kommer jag även att ha veckans blogg! Någon gång under veckan kommer det ett inlägg där det står att ni ska anmäla er till veckans blogg! Ni kommer då få skriva en kommentar där ni skriver något i stil med "Veckans blogg [datum]". Jag kommer sedan läsa igenom så många bloggar jag hinner för att sedan välja ut den bästa. Om jag inte har tid att läsa alla bloggar så kommer jag att lotta ut vinnaren. Priset är helt enkelt att få stå med i "Veckans Blogg-Vinnarlistan" och att du får vara med i ett inlägg! Bra pris va ;D


Jag skrev alltså lite om tävlingar nu! Hoppas att ni vill anmäla er till veckans blogg!



Ha det bra!
//Jacob :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback